So, this is Egnland.

Nu jag varit här i Surrey sedan i torsdags och jag älskar det. Min familj jag hamnat i är så himla fin. Sally är fantastisk och barnen likaså. Ibland känner jag mej dock lite korkad när jag pratar engelska just för att deras engelska accent är så himla fin jämfört med min swenglish... Barnen är så himla söta och har sagt flera gånger hur mycket dom tycker om mej och frågar om dem får krama mej lite då och då. Varje kväll knackar dem på min dörr och vill ha en godnatt kram. Jag trivs väldigt bra.
Idag har jag varit på upptäcksfärd. Jag tog tåget till Guildford som ligger två stationer här ifrån och är en fantastisk stad. Så himla vacker och så himla mycket shopping. Det är mycket billigare här än hemma. Jag köpte till exempel två olika sorters hårspray från Tony & Guy idag för 6£ sammanlagt. Jag har också köpt två jättefina skor idag på Top Shop! Visar lite bilder sen till er som är nyfikna!
Mitt namn i England är numera Theresa för att barnen tycker att det är lättare att säga än Therese. Ganska gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0