Mitt lilla men ack så mysiga krypin!

Stooor och mjuk säng!
En liten garderob. Saknar alla mina kläder hemma... Det var nämligen bara väl utvalda kläder som fick följa med till England. Jag hadet trots allt 10 kg övervikt på vägen hit och andå var jag inte nöjd. Jag och Emma var till och med tvungna att rensa i sista stund innan jag skulle åka med flyget...
När man tittar ut från mitt fönster ser man den mysiga gården! Där finns det massor med saker för barnen att göra. Dem har till och med en koja!
Tittar man precis nedanför mitt fönster ser man uteplatsen. Där satt jag och småtjejerna igår och målade med kritor! Som ni ser lärde jag dem att måla stjärnor, hjärtangubbar, fjärilar, rosetter och virvlar! Och oj vad vi övade! Väldigt fina resultat måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej tjejen! Ser ut som du har det bra där borta:) snälla och söta barn verkar det oxå va. Kommer att bli superkul:) jag och Monica var väldigt nära att åka som au pair till USA i våra unga dar, men bangade i sista stund...:( jag ville bara säga att jag följer din blogg och likaså dina projekt. Är det Monica som beställt koftan som du stickar på? Jag håller just nu på med två olika virkningar och är sugen på att testa att virka med såna där remsor som du virkade med i midsommras, vet du vad jag menar?:) undrar i så fall, vart köper man såna remsor? Kan man göra det själv som när man gör matttrasor? Vilken stl på nålen bör man ha? Ha det så bra nu och håll oss uppdaterade:) kram lotta

2011-09-03 @ 22:00:06
URL: http://miomolly.blogspot.com
Postat av: Therese

Åh, vad kul att du följer min blogg Lotta! Yes, koftan är till Mono! Jag vet vilka remsor du menar, det är faktiskt som platt garn. Det ena köpte jag i Paris men det olikfärgade köpte jag i garnbutiken innanför Söderport. Jag tror jag använde storlek 3 eller 4 på nålen! Lycka till! Kram Therese

2011-09-04 @ 00:39:01
URL: http://everydaycrochet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0