Life goes on.

Idag när jag städade undervåningen och lyssnade på Noah and the whale's nya skiva som vanligt började jag sakna min sånglärare något så otroligt. Alltid när jag städar undervåningen lyssnar jag på Noah and the whale och sjunger med högt och glatt till låtarna. Jag gör det mest för att jag saknar mina sånglektioner och låtsas som att jag har sånglektion när jag städar för att hålla rösten i form. Jag saknar verkligen att ha sånglektion. Eller sjunga tillsammans med människor i en kör. Eller bara sjunga överhuvudtaget. Jag borde hitta mej en kör. Ja, det borde jag göra.

Förresten, jag fick en kommentar härom dagen från en tjej som undrade om jag inte kunde skriva lite om hur man går till väga för att bli Au Pair. Jag tänkte skriva ett sådant inlägg inom en snar framtid, så håll ögonen öppna och kika in här snart igen! Nu ska jag ta och göra mej en coleslaw macka. Sedan far jag vidare till biblioteket för en kaffe, musik och något som har med virknål/stickor att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0