Något gammalt, något nytt. Något lånat, något blått. Och violer är röda och rosor är blå. Eller var det verkligen så?

Jag orkar inte bädda i lakanen i sängen.
Den är kvart i ett.
Härom dagen sa jag att jag aldrig ringde tillbaka för det var bara slöseri med tid. Jag vet redan att ingen kommer någonsin vara som du. Igen.
Det är natt.
Och vad är det egentligen för mening med att prova något man redan vet inte passar? Och vad är det för mening med att köpa något som är liknande, fastän man vet att det bara blir dubbel förlust?
Jag orkar inte bädda i mina lakan. Igen.
Det fick mej att tänka på dej.
Det är lättare att vara själv. Att prova saker man vet inte passar. Då vet man också att man inte blir galen av kärlek. Och går krossad därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0