One day in Guildford.


Jag tog tåget till Guildford.
I Guildford vandrade jag runt på mysiga shoppinggator och shoppingcenter.
Under dagen sprang jag på massor med duktiga gatumusikanter. Här är en av dom och han var så himla duktig. Han spelade och sjöng Mumford and Sons så bra att jag fick gåshud!
På väg tillbaka till tåget vandrade jag över smutsiga Themsen.
När jag kom hem hade jag fått med mej väldigt fina skor från Top Shop. Paret till vänster för endast 10£ på rean och ballerinaskorna till höger för endast 26£ orginalpris! Top Shop i mitt hjärtaaaa!
Jag hälsade på H&M också och fick med mej finaste hjärtantröjan och annat som är bra att ha!
Bästaste kapet idag!!! Dem här två godbitarna från Tony & Guy för sammanlagt 6£! Bra jävla affär jag var inne i då. Handlade en ny hårtårk där också för bara 7£ då min inte fick plats i min 32kg's väska...
Jag var på ett ställe idag också som hette Primark där allt var superbilligt och jättestökigt så man fick lite panik av att vara där inne. Jag handlade lite handdukar där i alla fall. Men det jag tänkte meddela var att det finns hair donuts där för bara 1£ (så att du vet Emma). Tänkte åka dit och köpa några och skicka hem till mina fina vänner hemma om dem vill ha? Emma???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0