Jo juste, jag var ju på The Knitting and Stitching Show 2011 också...

Det var ett tag sedan nu. Kanske 3 veckor sedan? Tiden går så fort hela tiden så jag hinner inte med. Men jag var i alla fall på The Knitting and Stitching show 2011 i början av oktober. Det var en överväldig upplevelse och nästan lite för många intryck att ta in på samma gång. Men ändå svävade jag på moln hela tiden. Här får ni se några bilder som är väldigt inspirerande ifrån mässan!
Av pappersnystan kan man....
...sticka sådanna här fräna saker.
Det här ståndet var så himla mycket Alice i underlandet-känsla så man blev lite kär.
Det var någon speciell konstform en tjej sysslade med som gjorde människor såhär vackra.
Ungefär här i mellan bestämde jag mej för att plugga i London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0