It is just lovely sometimes.

Äntligen fredag igen. Ikväll har jag haft familjemys med min värdfamilj. Alla satt klistrade framför Sea Patrol, barnen med sitt fredagsgodis och jag med ett glas vin och en kjol som skulle sys upp. Det var himla mysigt. Nu är alla i sina sängar och jag ska snart till lokala puben med en vän. Det är litet här, men vi har trots allt en pub! Haha. I morgon åker jag in till London tidigt för att gå på Knitting and Stitching Show 2011 på Victoria's Palace med min farbrors exfrus syster! Åh, jag bara älskar långa förklaringar på saker. Det ska i alla fall bli himla kul att få träffa lite nästan släkt och gå på stickmässa. På eftermiddagen ska jag träffa Line och köpa musikalbiljetter för kvällen. Vad det blir för musikal är fortfarande en överraskning. Efter musikalen ska vi träffa upp bästa Tim som tog en spontanvisit till London i en vecka! Fina han. Fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0