En vanlig fredag om äppeljuice och blöjor.

Jag lever på Lemsip för jag är helt fantastiskt förkyld. Lemsip borde finns i Sverige också, det räddar ens liv när man är nästan död. Orkar inte förklara vad det är, så google får bli din bästa vän.
Fastän jag är förkyld springer jag runt och byter blöjor på en två åring. Ibland vill han inte så då får man brottas lite. Ibland funkar inte brottningen och då måste man använda huvudet. Idag efter 1h 30min kom jag på att jag kunde ju sjunga introt till Mickey Mouse Club House (hans favoritprogram genom allt) så kanske han skulle låta mej byta blöjan. Och joho du! Han blev en liten ängel och nynnade till min fantastiska introsång. Han är för söt den där lilla saken. Han lever på äppeljuice och Mickey. Det är för honom definitonen av lycka. Fantastiskt om det vore så enkelt.
Idag har jag lyckats boka tid till alla saker som till exempel NI-nummer och bankkonto. Lite närmare målet, hurraaa! Och ikväll ska jag på Royal Academi's utställning med Edgar Degas! Jag är hur exhalterad som helst! För som jag har förstått så ska alla hans ballet tavlor finnas med. När jag var i Paris letade jag som en galning efter dem. För jag menar, vart ska dem annars finnas om de inte finns i Paris? Sedan flyttade jag till London och från ingenstans är det helt plötsligt en utställning med Edgar Degas. Vad är oddsen?
Cheers people! Det är väl snart dags för att byta blöja igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0