With no regrets of you being a fool.

Det är så mycket jag borde göra. Varje natt drömmer jag mardrömmar om att jag glömt något med packningen. Eller att jag glömt gå till banken och ordna med intyg till berkleykonto. Eller att jag glömmer säga hej då till någon viktig. Och varje gång är det bara en timme tills jag ska åka. Sedan vaknar jag. Med tjut och sus i öronen och en kallsvettig kropp. Andas. Det löser sig. Du är inte 16 den här gången. Den här gången är du vuxen. Du är klar. Du är redo. Du klarar det.
Intalar.
Försöker se klart.

Det är inte heller bara det som är problemet. Något annat ovisst också. Något som är den sämsta tajmingen i hela världshistorien. Då får mej att fastna i tankekoma. Det gör mej nervös. Får mej att må illa. Och inte alls veta vart jag ska ta vägen. Försöker att inte ta förhastade slutsatser. Men ändå ha en plan B.
Så, jag ringde en vän. Han är bra. Brukar för det mesta få mej att se klart och bli glad igen. Ibland gör han mej förvirrad. Men nu räddade han mej. Genom att bara vara han. Tack.
Och den här låten är bara så himla fin. Loreen är så tonsäker att jag får rysningar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

När flyttar du till London? Jag behöver hjälp me crochet! :)

Om du e interesserad att komma över till studion emaila [email protected]



x

2011-08-21 @ 13:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0