Waffling in the late summer night.

Fy fan, det var så länge sedan jag lyssnade på Winnerbäck. Han är fantastisk. Men jag klarar sällan av att lyssna på honom längre då han väcker alldeles för starka känslor. Han är så himla mycket, den där Winnerbäck.
Jag har haft en fantastisk dag. Mamma och jag har cyklat 4 mil. Visby-Tofta. Tofta-Visby. Vi stannade där och lunchade, drack kaffe och åt glass. När vi kom hem dog vi i soffan till en film. Mitt högerknä värkte något hysteriskt och jag kände mej som 85år gammal. När det började bli kväll vankades det familjemiddag på mitt favorit Surfers. Jag och tre skeptiker åt den smakligaste måltiden som går att förtära. De tre skeptikerna var sedan frälsta och lyckliga. Det kallas matorgasm. Surfers lyckas varje gång. Stor eloge till dem.
Nu ska jag snart sova. Kvällen avslutades hos Maria med en fin italiensk film och platta som djupa konversationer. Det är därför Winnerbäcks toner blir så starka. Så många gamla minnen väcks till liv och är det verkligen sant att jag flyttar till London om en och en halv vecka? Är det på riktigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0