Very important information.

Hej. Jag vill inte ha reklam i mitt kommentarsfält. Jag bryr mej inte om i fall du bloggar om aspergers syndrom, i fall du har en tävling om iphone skal, i fall du vill ha fler besökare på din blogg, om du är konstig bara för att du är konstig eller om du utav någon annan underlig anledning skickar en kommentar angående något annat helt oväsentligt. Allt detta just because I don't give a shit. Däremot uppskattar jag kommentarer angående allt som handlar om min blogg. Så om du nu vill ha fler besökare får du väl slänga iväg en schysst kommentar som fångar mitt intresse och länka till din blogg så kanske jag besöker dej också! Tack för mej. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0