My love people.

Idag har jag umgåtts med den här fina personen. Hon heter Maria och har varit min allra bästa vän sedan jag var 10 år och hon 11 år. Nästa sommar ska vi ha 10 års jubileumsfest för att fira vår vänskap. Idag har vi haft en heldag. Vi åt lunch på Creperiet, köpte take away kaffe från Wayne's Coffe, åkte till högklint där vi drack vårt kaffe, åkte till Träkumla grusgrop och badade, bakade till Marias födelsedag, låg i soffan och drack te och åt bullar, till sist åt vi kvällsmackor i köket och jag kände mej lite som 12 år igen. Det var fint. Nu är det inte många dagar kvar tills jag åker och ikväll grät jag och Mamma lite. London kommer bli hur bra som helst. Det är jag säker på. Men att lämna mina finaste som jag annars träffar varje dag är något som skaver i hjärtat så otroligt.

Kommentarer
Postat av: maria

kärlek till dig!

2011-09-05 @ 15:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0