It is something I have been thinking of for a while and never could tell why.

Ibland händer det att jag skänker dej en tanke. Den är sällan särskilt komplicerad. Jag undrar hur du har det nu. Hur det funkar med allt nytt. Bara dela ytligt kallprat så att jag vet att du har det bra. För jag är en sådan som bryr mej om. Även fast allt bara var enkelt och okänslofyllt, på det viset, bryr jag mej fortfarande om. Det gör mej inte till en galen dramaqueen som skapar drama utan mening. Det gör mej snarare till en människa med ett samvete och sunt förnuft. Att jag vill göra rätt för mej när det skett ett missförstånd och be om ursäkt borde aldrig vara något man blir ignorerad av. Det borde snarare uppskattas. För allt jag ville var att vi skulle skiljas som vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0